donderdag 11 maart 2010

Valiezen zijn gepakt

Nog één nachtje en dan het avontuur. 50 kg bagage. Eén valies vol met t hirts en klein bakkerijmateriaal. Verschillende firma's schonken t hirts en klein materiaal, dit zal zeker van pas komen en ginder de mensen gelukkig maken. Ook heb ik wat snoep, balpennen en kleurpotloden mee. Dit om ook wat kinderen het geluk van Europa te laten proeven.

Nu nog een paar recepten afprinten en alles nog even overlopen.
Eerste malaria-pil is genomen. Nu deze proberen van niet vergeten in te nemen.

Ook al de reispapieren zijn in in orde gebracht dat met de steun van EX-CHANGE.

Morgen om 12h30 richting Burkina Faso.
Kijk er echt naar uit. Alleen... ik zal het thuisfront wel missen

Voor de veertien dagen dat ik ginder ben geeft men dagtemperaturen van 38° tot 42°, nachten zijn iets frisser nl. 24° tot 30°

Probeer je zeker aan te melden als volger!



2 opmerkingen:

  1. Schitterende uitwisseling! Echt iets voor jou. Het zal ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Guido,

    Eerst en vooral bedankt voor het blog, daarmee kunnen we nagaan of je het daar goed doet!!!!!!

    Ik wens je een rustige en veilige reis en trek geen dikke trui aan want anders ga je daar goed zweten.

    Leer ze daar maar de lekkere dingen bakken die je hier aan zovelen hebt leren bakken, en volgende keer arangeer je het maar dat ik kan meegaan dan ben je niet eenzaam.

    In ieder geval geniet ervan en ik volg je op de voet.

    Renaat.

    BeantwoordenVerwijderen